Samen spelen, ontdekken en leren op De Vosseburcht.

Samen creëren we een veilige omgeving voor kinderen en stemmen we de begeleiding van kinderen met elkaar af. Kinderen worden spelenderwijs gestimuleerd in hun ontwikkeling. De interactie tussen kinderen onderling en tussen kind en volwassene staat hierbij centraal. Ons kindcentrum is gehuisvest op één locatie in de Vosseparkwijk. Kleuters en peuters spelen regelmatig samen en maken kennis met het onderwijs. Vanuit de stuurgroep van het IKC worden er gezamenlijke activiteiten georganiseerd. Hierdoor wordt de stap richting de verschillende vormen van opvang en het onderwijs verkleind.

Integraal Kindcentrum

Wij zijn een Integraal Kindcentrum in de Vosseparkwijk. Wij vinden het belangrijk om kinderen een fijne, veilige en rijke leeromgeving te bieden.

Speelleergroep

De speelleergroep is voor peuters vanaf 2 jaar en is een geleidelijke voorbereiding op de kleuterklas. De ontwikkeling wordt op positieve wijze gestimuleerd.

Buitenschoolse opvang (BSO)

Iedere dag bieden we voor- en naschoolse opvang in een naastgelegen gebouw, verzorgd door Stichting Kinderopvang Friesland.